Losowanie :)

Gdzieś na świecie (np. w Nowym Jorku) jest przed południem, więc, zgodnie z obietnicą losujemy:

>>>kliknij<<< by obejrzeć w lepszej rozdzielczości 🙂

Gratuluję Beatrix, która już niedługo będzie mogła rozkoszować się świetną książką 🙂

Dziękuję Wszystkim, którzy wzięli udział w konkursie, zapraszam do obserwowania mojego bloga i… do przeczytania 🙂

6 responses to “Losowanie :)

  1. Gratuluję szczęśliwej zwyciężczyni:)

  2. Dziękuję serdecznie – jaka miła maszynka losująca 🙂

  3. I ja również gratuluję Beatrix wygranej 🙂 Pierwszy raz byłam w konkursach blogowych tak blisko wygranej. Mimo, że nie wygrałam to się uśmiechnęłam i humor sobie poprawiłam 🙂 miłego niedzielnego wieczoru :*

  4. Gratuluję wygranej :)!

  5. Również gratuluję wygranej Beatrix 🙂

Skomentuj

