Jubileuszowy konkursik – zmiana zasad :)

Kochani, nie myślałam, że pytanie/zadanie konkursowe może się okazać takie trudne… 😉 Cóż, Ewa, która odpowiedziała prawidłowo, że wisienką na torcie jest oczywiście Wyspa wypacykowanej kapłanki miłości Christophera Moore’a, jako nagrodę wybrała Grabarza 🙂 Druga z książek nadal bierze udział w konkursie 🙂

<<<<< kliknij obrazek

 

 

 

Tym razem zasady są banalnie proste: wystarczy wpisać „zgłaszam się” w komentarzu. Jeśli liczba komentarzy przekroczy 57 z poprzedniego konkursu, podniosę stawkę o tę książkę:

<<<<< kliknij obrazek

 

 

Zegar tyka: zgłoszenia przyjmuję do środy, 16 lutego, godzina 22:00. Losowanie prawdopodobnie w czwartek :)

Zapraszam i… powodzenia :D

26 responses to “Jubileuszowy konkursik – zmiana zasad :)

  1. no to się zgłaszam 😉

  2. Zgłaszam się!!!

  3. I ja się zgłaszam 🙂

  4. To ja też się zgłaszam:)

  5. PuellaAeterna

    oczywiście zgłaszam się 😉

  6. to i ja się zgłoszę 🙂

  7. Zgłaszam się :D.

  8. Zgłaszam się! 🙂

  9. zgłaszam się ^^

  10. Zgłaszam się:)

  11. kaja_kicia

    Zgłaszam się 🙂

  12. Zgłaszam się 😉

  13. Gratuluję jubileuszu 😉 i zgłaszam się 🙂

  14. Ja również – zgłaszam się. Przy okazji spytam, czy zakładka doszła?

  15. No to i ja, chociaż spóźniłem się na pierwszy konkursik, teraz się zgłoszę:)

  16. Zgłaszam się 🙂

  17. Ja również się zgłaszam 🙂

  18. no to się zgłaszam 😉

  19. zgłaszam się

  20. Zgłaszam się.

  21. Zgłaszam się

  22. Zgłaszam się :)!

  23. maniusiek04

    zgłaszam się

  24. andrzejjuliusz

    zgłaszam się

  25. Ach, kurczę … nie załapałam się na pierwszą edycję (cholerne choróbsko) to tutaj się zgłaszam.

  26. zgłaszam się