Stosik – walki z VATem ciąg dalszy

Ehh, postanowiłam wydać wojnę VAT-owi. I skorzystać  z wyprzedaży w Matrasie. Na poniższe książki wydałam 14,70 PLN 😀

Tolinowa wygrana nr 2 – czyli Mariola, moje krople… długo oczekiwana przesyłka 😉 Jedyna powieść tej autorki, jaką w ogóle planowałam ruszyć, ale Arsenka przekonała mnie też do osławionej Cukierni
Grabarz – utrzymana w klimatach Marqueza debiutancka powieść  Grandbois – recenzja już wkrótce (zajrzałam na chwilkę ;))
Zakazana księga – bo „rozpieszczam się” czasem filmami typu Indiana Jones, lub Skarb Narodów więc i po książkę w tym klimacie chętnie sięgnę 😉
Jak Bóg przykazał – w sumie mało czytałam włoskich autorów (ej,  Boccaccio się nie liczy, ok? :P) a książka wydaje się mieć niezły potencjał 🙂 Jako ciekawostkę dodam, że cena z okładki to… 39,90, ale kto by przepłacał – wydałam na nią całe (niecne) 4,90;)

Wiecie, co mnie najbardziej przeraża (czytaj: cieszy :P)? Że mamy duży regał z książkami, a na nim mało miejsca… mąż nie będzie szczęśliwy słysząc „kochanie, potrzebna nam nowa biblioteczka…” 😉 Szykuje się mały konkursik 😉

A tak w ogóle to nie lubię naszego listonosza, bo zgubił moją pierwszą szczotkę 😦 Wydawnictwo dziś wysłało mi pełne wydanie książki, ale to przecież nie to samo 😦 zły, niedobry listonosz. Niegrzeczny. Do kąta ]:->

14 responses to “Stosik – walki z VATem ciąg dalszy

  1. wręcz chuligan ten listonosz!

  2. Ależ się czuję mile połechtana 😀 Ja też skorzystałam z promocji w Matrasie i mój nowy stosik powoli rośnie sobie na półeczce 😉 „Mariolę” to bym przeczytała 😉

  3. „Grabarza” też już upolowałam 🙂 Zainteresowała mnie książka „Jak Bóg przykazał”… Biegnę na stronę Matrasa 😀
    Pozdrawiam 😉

  4. A „Wątpliwości Salaiego” przeczytała?

  5. Basia,
    łobuz okropny!

    Arsenka,
    pochwal się 😀 a ja na razie odkładam ten moment, niech szał nieco ostygnie 😉

    Isabelle,
    Mało znalazłam recenzji tej książki, ale powinna być niezła. Lubię takie klimaty 🙂 Również pozdrawiam 🙂

    Siostra,
    czyta 🙂 to jest fajna książka, ale nie można jej czytać za szybko, góra list dziennie, bo więcej powoduje wtórny analfabetyzm 😛

  6. Gratuluję książek, ja też trochę zdobyłam – to my lubimy, takie stosiki 😉

  7. O! Zakazana Księga:) Co to?:) Zaraz sobie looknę:) Ciekawe jak Ci się Mariola spodoba:)

  8. Czyli można śmiało powiedzieć że położyłaś tegoroczny VAT na łopatki!:) Gratuluję udanego zakupu 🙂 Czekam na recenzję „Zakazanej księgi”, bo opis strasznie D. Brown’em zalatuje, ciekawe czy to słuszne skojarzenie.

  9. Ja proponuję zbić niedobrego listonosza jak przyjdzie;)

  10. Hy hy ja Cukiernię też mam w planach. Kupiłam ją jako prezent dla mamy i tak jakoś opis mnie zaciekawił z tyłu, więc postanowiłam przy najbliższej okazji zapoznać się z tą pozycją 😉

    Ciekawa jestem taj Zakazanej księgi. Również bardzo lubię filmy w takich klimatach, ale po książki jakoś nie zdążyło mi się sięgać. Może to się zmieni 😉

  11. Beatrix,
    oj lubimy, lubimy 🙂
    Dziś znalazłam w skrzynce zakładkę, jest piękna! Bardzo dziękuję (i za czekoladę) 😀

    Pablo,
    nieprędko się przekonam, bo na razie planuję przetrzymać na półce 😉

    Maks,
    Zgadza się, między innymi dlatego ją kupiłam. A przekonamy się pewnie wkrótce, bo właśnie ją zdjęłam z półki 🙂

    Natalia Katarzyna,
    właśnie szukam najbardziej odpowiedniej rózgi, choć nie ukrywam, że rozważałam też bat 😛

    Enedtil,
    Ciebie też Arsenka przekonała?
    patrz: podobne książki, podobne filmy, podobna muzyka i kolor zielony. No i 04-09 🙂

  12. Chętnie bym przygarnęła Gutowską-Adamczyk, ‚Grabarza’ też. Zresztą wszystkie, a co! 😉

    • Grabarz zostanie ze mną, Gutowska-Adamczyk i pozostałe – zobaczymy po przeczytaniu… ale… niedługo czeka nas mały konkursik 😉

Skomentuj

