Losowanie :)

Kochani, dziękuję wszystkim za udział w konkursie 🙂 Gdybym wiedziała, że zgłosi się aż tyle osób, przewidziałabym jakąś dodatkową nagrodę, niestety Zwycięzca może być tylko jeden (i nie będzie to moja Siostra :P) 😉 Cóż, następnym razem (czyli w nie tak znowu odległej przyszłości) podniesiemy stawkę 🙂

Mąż bardzo dziękuje za życzenia 😀 Szczerze mówiąc idea konkursu z okazji jego własnych urodzin bardzo mu przypadła do gustu – niestety dla mnie, z przyczyn niezwykle przyziemnych: biblioteczka jakby odrobinę mniej pękająca w szwach choć przez moment 😛 Niemniej jednak z tej radości napisał specjalnie na tę okazję prostą, acz bezduszną 😉 maszynę losującą 😀

Losowanie odbyło się w samo południe, a wyglądało tak:

aby zobaczyć film w pełnej rozdzielczości wystarczy kliknąć box lub link http://www.youtube.com/watch?v=U9kpf8aw-AE

Zwycięzcy serdecznie gratulujemy 😀 proszę o przesłanie maila zwrotnego z adresem do wysyłki 🙂

14 responses to “Losowanie :)

  1. Grabtualcje hiliko!:)

    Ale zajebiaszczy program do losowania!:D I ta muzyczka1:D Świetne:)))

  2. Gratulacje dla hiliko! 🙂

  3. Gratuluję hiliko! 🙂

  4. O matko, ja! Bardzo się ciesz i dziękuję przepięknie! :)))
    Odpisałam;)

  5. Hiliko,
    Jeszcze raz gratuluję 🙂 dziękować to nie nam, tylko Szczęściu, a potem ewentualnie Poczcie Polskiej 😛

    Pablo,
    wiem, zdolniacha z tego mojego Męża 😉 😀 A muzyczka to… może ktoś zgadnie?

  6. Gratulacje dla Hiliko.

  7. Gratuluję zwyciężczyni 😉
    A co do muzyki… Czy to przypadkiem The islander, Nightwish? (Ha, dostanę cukierka? :D)

  8. już wiem dlaczego nie pamiętam syren, nie mam ich na półce (czytaj: nie czytałam) 🙂

  9. Gratuluję zwyciężczyni i dziękuję za szansę wygrania tej zacnej książki 🙂

    Pozdrawiam

  10. Eulalia87, Maks,
    Nie wszystko jeszcze stracone……….. (rozlega się tajemniczy śmiech, a Magda knuje dalej :P)

  11. Ja również przyłączam się do gratulacji dla Hiliko 😀

    Magda, świetne losowanie hy hy 😉

Skomentuj

