Stosik znienacka – czyli jak sobie poprawiam humor :)

Zła, zła końcówka stycznia. Nie dość, że pracuję ostatnio jak dzika, to jeszcze poczta działa nawet gorzej niż zwykle… Ehh, urlop by się przydał. Najlepiej dłuuuugaśny. A póki co:

Angelologia Danielle Trussoni – tolinowa wygrana z LC – raczej daleko w kolejce
Dworzec Perdido China Mieville – uzupełnienie poprzedniego stosiku – jakby doba miała powiedzmy 48 godzin, z czego w pracy spędzałoby się 8 z nich to recenzja pojawiłaby się jakoś tak w przyszłym tygodniu… a tak – czeka
Zbrojni Terry Pratchett – dzisiejszy nabytek. TAK, kompulsywne kupowanie. TAK, właśnie zaczęłam czytać, bo taki humor jest balsamem jakiego mi trzeba
Straż nocna jw., za wyjątkiem tego, że nie czytam w tej chwili…

Obiecanej wisienki na torcie, przesyłki od Inki i tolinowej wygranej nr dwa nie ma. Bo pracuję jak dzika (czytaj: zaraz dostanę negatywny komentarz na allegro,  bo zapłaciła, a odebrać nie raczy) a poczta działa jak działa…

Ja chcę wiosnę!!!

Przypominam, że Konkurs kończy się już o północy dnia 28.01.2011 🙂

9 responses to “Stosik znienacka – czyli jak sobie poprawiam humor :)

  1. Ja to nie kupuje nic ostatnio (no prawie;)) Twardy jestem:P Ja po Miasto i miasto na razie sobie Mievilla zostawiam na później;) Kurcze, widzę że ten Pratchett to Ci ostro podszedł! Aż zazdroszczę!:)

  2. Popieram Pabla, widzę że Pratchett zwerbował kolejnego miłośnika swojej literatury 🙂

  3. I nie ma co się dziwić 😛 Przecież pan Pratchett to mistrz jakich mało. Jeszcze i Wy się o tym przekonacie 😉

    A jeśli chodzi o stosik – nic tak nie poprawia humoru jak zakup nowej książki. A jeszcze jak tą książka jest pozycja ze Świata Dysku, poprawa nastroju gwarantowana 😀
    Jednak jeśli chodzi o Straż nocną, z wielkim bólem i przykrością muszę powiedzieć, ze to najsłabsza książka z cyklu o Straży. Za to Zbrojni na pewno Ci się spodobają ;D

  4. Ja się ostatnio ograniczam w zakupach ( tylko „Grę o tron” zakupiłam, bo promocji w Matrasie nie mogłam się oprzeć ). Prawdą jest, że kupienie książki poprawia humor, a nawet wypożyczenie 😉 Co z tego, że kolejka dłuuuuuuga czeka na półce 😉

    Pozdrawiam 🙂

  5. Pablo,
    mi się Miasto i Miasto generalnie bardzo podoba. Mam co prawda problem z nazwiskami bohaterów, ale daję radę 🙂
    Myślę, że na tym etapie mogę Ci Pratchetta z czystym sumieniem i pełnym przekonaniem polecić. Mam paskudny nastrój, a Zbrojni potrafili sprawić, że wybuchnęłam dziś śmiechem w autobusie… 😉

    Maks,
    o tak!

    Enedtil,
    Ty żeś się do tego przyczyniła 😉 Palcyma swemi 😉

    Arsenka,
    Też się staram ograniczać 😉 Szczególnie, jak pomyślę o tym, co stoi na półkach… 😉 ale czasem kobieta potrzebuje Pratchetta zakupić i koniec 🙂

  6. No cóż, przesyłka od Inki właśnie wróciła do Inki. Daj znać jak będziesz miała więcej czasu 🙂

    • Wróciła? A awizo nie było 😦 listonosz ma tendencje do „rozsiewania” ich po osiedlu – często znajdujemy nie swoje awiza w skrzynce 😦

      • Nawet na kopercie mam wbity powód powrotu 🙂 „mieszkanie zamknięte. awiza nie odebrano.” Jak śmiałaś zamknąć mieszkanie? 😉
        Tak bardziej serio to u moich rodziców jest podobnie. Numer domu się zgadza, ba! nawet płot się zgadza! Nie zgadza się „tylko” ulica, ale kto patrzy na takie drobiazgi? 🙂
        A tak całkiem serio to podejście numer dwa zrobię za kilka dni 🙂

      • Bezczelna jestem, nie? 😉
        Wiesz co jest najśmieszniejsze? Po Świętach byliśmy obydwoje z mężem w domu przez cały tydzień – grypa nas rozłożyła. NIKT nie pukał, a w skrzynce pojawiło się awizo… Często znajduję też awizo powtórne. Jestem coraz bliżej złożenia na listonosza skargi, w końcu gdzieś podrzuci jakąś moją przesyłkę i tyle ją widziałam… 😦

Skomentuj

