Konkurs :)

Kochani, w związku z faktem, że mam wyjątkowo kiepski tydzień, postanowiłam sobie humor poprawić sprawiając komuś prezent 🙂

Postanowiłam więc w dniu urodzin mojego męża, tj. 29 stycznia, obdarować jakiegoś szczęśliwca mądrą i przy okazji ciekawą książką:

Aby wziąć udział w losowaniu wystarczy wpisać „zgłaszam się” w komentarzu 🙂 Zgłoszenia przyjmuję do północy dnia 28.01.2011, losowanie już 29 stycznia 🙂

Zapraszam! Pozdrawiam serdecznie 🙂

63 responses to “Konkurs :)

  1. JA JA JA JA CHCĘ!!!! Bardzo:)
    Zgłaszam się:)

  2. O matko 😀 To na pewno potęga podświadomości 😀 Wyśniłam tą ksiązkę dzisiaj – zgłaszam się! 😛

  3. Ja też się bardzo zgłaszam 😉 Bardzo, bardzo …

  4. I ja się zgłaszam – mój tydzień też koszmarny – grypa rządzi – nie chorowałam chyba z pięć lat, a dopadło mnie na urlopie…

  5. Zgłaszam się!:)

  6. Ha,Twój mąż ma urodziny dzień po moim Lubym.:D I oczywiście się zgłaszam.:)

  7. Ja chcę nawet bardziej niż Pablo!:P
    Zgłaszam się 🙂

  8. Scarlett Albertine

    Zgłaszam się! 😀
    Chociaż nie mam szczęścia do gier losowych i losowań w ogóle – dotychczas wygrałam tylko 4 zł. w mini lotka i zepsutego węża ogrodowego w loterii fantowej 😀
    O, i zestrzeliłam pluszową kaczkę, ale to się chyba nie liczy. 😉

    Jakby nie było – zgłaszam sięęę! Fireee!

  9. A jaki jest regulamin? Czy członkowie rodziny też mogą się zgłaszać? :p

  10. zgłaszam się 🙂

  11. Zgłaszam się 🙂
    i wszystkiego najlepszego dla Twojego Mężusia 😉

  12. Zgłaszam się

  13. zgłaszam się i ja 🙂

  14. Zgłaszam się i przesyłam urodzinowe życzenia 🙂

  15. zgłaszam się

  16. To i ja się zgłaszam, jako, że na „Mistrza” już od dawna mam ochotę. 🙂

  17. ensisveritatis

    Ja też zgłaszam się 😉
    Pozdrawiam

  18. zgłaszam się. I wszystkiego dobrego dla męża. 🙂

  19. zgłaszam się 🙂

  20. PuellaAeterna

    To ja też się zgłaszam, skoro już na lc.pl ten konkurs dojrzałam 😉

  21. Zgłaszam się 🙂

    Jak się uda wygrać będzie jak znalazł na prezent urodzinowy dla mojego brata =D

  22. Zgłaszam się:)

  23. Zgłaszam się choć znając moje szczęście nie wygram na 100%

  24. to i ja się zgłaszam! 🙂

  25. zgłaszam się 😉

  26. Zgłaszam się również:))))Może w końcu coś mi się uda wygrać:)) Wszystkiego dobrego dla Męża!!!!!!!!

  27. zgłaszam się z wielką nadzieją 🙂

  28. Ja się NIE zgłaszam, życzę Mężowi wszystkiego najlepszego :D. Chciałam tylko powiedzieć, że to zabawne, bo mam identyczny konkurs u siebie :D. I mam nadzieję, że Twój przyszły tydzień będzie znacznie lepszy :)). Pozdrawiam.

  29. zgłaszam się

  30. zgłaszam się i ja 🙂

  31. Zgłaszam się

  32. Tak, tak! Ja się zgłaszam! 🙂

  33. zgłaszam się 🙂

  34. Zgłaszam się! 🙂

  35. Zgłaszam się. To już drugi konkurs, w którym staram się wygrać tą książkę 😉

  36. Zgłaszam się 🙂

  37. Ja też chcę:)
    Zgłaszam się:)

  38. zgłaszam się 😉

  39. to i ja się zgłaszam 🙂

  40. zgłaszam się.;)

  41. O, to ja też zgłaszam się 🙂

    Jakiż to ciekawy konkurs 😀

  42. pilniczek07

    zgłaszam się

  43. zgłaszam się:)

  44. Ciekawy pomysł 😉

    ZGŁASZAM SIĘ!

  45. To i ja się zgłoszę 😉

  46. Agnieszka R.

    Zgłaszam się do losowania 🙂

  47. Zgłaszam się 🙂

  48. Zgłaszam się!

  49. zgłaszam się 😉 nie mam bloga ale @

    _____
    Magda: usunęłam adres e-mail, widzę go w panelu 🙂

  50. Zgłaszam się 😉

  51. Jak wszyscy to i ja też:)
    I wszystkiego najlepszego dla męża, bo to dzięki niemu mam cień szansy na fajną książkę;)

  52. Zgłaszam się! 🙂

  53. Zgłaszam się.

  54. Najlepszego dla męża!
    Zgłaszam się

  55. ja również zgłaszam się 🙂

  56. zgłaszam się!

  57. Zgłaszam się!

  58. Konkurs zamknięty, po wyniki zapraszam za parę godzin 🙂