Stosik II – Styczeń 2011

Jak napisałam w ubiegłą sobotę tydzień 8-15 stycznia okazał się fiaskiem dla mojego postanowienia noworocznego. Klapa na całej linii:

Kiepski ze mnie fotograf, i muszę w końcu znaleźć ładowarkę do aparatu, bo zdjęcia z komórki to nie to 😦 Ale coś jednak widać 🙂
Po pierwsze jakimś dziwnym zbiegiem okoliczności bardzo doceniłam dwóch pisarzy, jedno wydawnictwo – Zysk i Spółka i jedną księgarnię – Matras. Staroroczna wyprz 😉

Od dołu:
China Mieville „Blizna” i „Żelazna rada” – łączące w sobie elementy fantasy i steampunku kontynuacje „Dworca Perdido” , pierwszej powieści tego autora (nie będę tu udawać niewiniątka – w Matrasie jej po prostu nie było, więc czekam na przesyłkę z Merlina…). Obsypane nagrodami, a fabuła zapowiada się baardzo ciekawie 😀 Oraz słynne „Miasto i miasto” 🙂
Ostatni rejs Fevre Dream” Martina – o mrocznych wampirach 😉 Jakby co, będzie na Pabla 😛
Oraz Vonnegut: „Galapagos” i „Syreny z Tytana” obydwie zapowiadają się rewelacyjnie, o Syrenach mogę już powiedzieć, że to jest COŚ!

Stos nie jest pełny, mam dwa awiza – pewnie Tolinowe wygrane, choć czekam też na przesyłkę od Inki oraz moją pierwszą szczotkę (aż paznokcie ogryzam, bo opis mnie bardzo zaciekawił). Aaaa, i jeszcze odbiór wisienki na torcie – słowem: za tydzień też będzie co tu wkleić 😛

Czuję się wewnętrznie oczyszczona: właśnie po raz kolejny przyznałam się do zakupoholizmu 😉 Dzięki za „przeczytanie” 🙂 Pozdrawiam 🙂

12 responses to “Stosik II – Styczeń 2011

  1. Hehe za Rejs jestem pewny – książka po prostu ma klimat a to jest najważniejsze. Co do Miasta i miasta ekhm….. jestem w połowie i męczę… no może przesadzam, ale książka nie powala. Pomysł jest FENOMENALNY ale już reszta nie do końca, coś jakby nie zaskoczyło… Zobaczymy, może druga połowa mnie zaskoczy;)
    Vonnegut… wiadomo… nie Ty jednak go na Matrasie znalazłaś…. 😛

    Ależ nawaliłem tych wielokropków! Normalnie analfabetyzm jakiś:P

  2. Ach jej i mniam mniam. Smakowity ten Twój stosik. Już się nie mogę doczekać recenzji 🙂 Zapewne znowu namówisz mnie do zakupu jakiś pozycji 😉

  3. Świetne stosy, nie powiem:) Ja właśnie czytam „Miasto i Miasto” i muszę przyznać, że niezła książka;)
    A bloga dodaję do zakładek, bo bardzo tu u Ciebie miło.:)

  4. Pablo,
    Trzymam za słowo, jakby co to rozważę „unlike” 😛
    ja, sama, jedna tymi oto palcyma 😉

    Enedtil,
    Dzięki 🙂 Od razu możesz szykować 9,9 na Syreny z Tytana w Matrasie 😉
    Na pytanie z tematu o Pratchettcie odpowiem tu: właśnie wróciliśmy z Polowania na czarownice. Powiem tak: ostatnie 10 minut to jakaś pomyłka, ale w ogóle film świetny 🙂
    Niedługo się dowiem, czy Vimes się rozwija – kusisz, a ja sama tez jestem ciekawa 😉

    Hiliko,
    witaj 🙂
    Dzięki 🙂 Ja planuję zacząć od „Dworca”, więc czekam.
    I również Ciebie dodaję do zakładek 🙂

  5. Widzę że zakupy noworoczne nadal trwają 🙂
    Nic tylko pozazdrościć 😉
    Nie powiem nic więcej, bo nie chciałbym po raz kolejny znaleźć się na celowniku 🙂

    Pozdrawiam 🙂

    p.s. Martina to bym przywitał z otwartymi ramionami 🙂

  6. Maks,
    Tłumaczę sobie, że to wyścig z VATem 😉
    Hmm, wiesz jak to mówią: raz na celowniku, zawsze na celowniku 😉 żarty! 😀 Rozwaliłeś mnie tą kobiecą literaturą 😉

    Enedtil,
    im więcej czasu mija od obejrzenia Polowania tym bardziej dochodzę do wniosku, że świetne były jednak momenty, reszta to jakaś pomyłka…

  7. Stosik chyba fajny, mało znam 😉 Tzn. Vonneguta czytałam jedną książkę i mam hm… mieszane uczucia. Książek trzech od dołu w ogóle nie znam 😉 Ale „Rejs…” z chęcią bym podprowadziła :p

    A szczotkę czego, czego? 😀 Może być na ucho, jak się nie chcesz jeszcze publicznie chwalić. Tak samo jestem ciekawa tej wisienki 😉

  8. Szczotkę? Taką pisarską szczotkę???

  9. Agnieszka,
    Witaj 🙂
    Syreny z Tytana, które teraz czytam, to moja druga książka tego autora. Jak dla mnie ma niesamowity talent malowania obrazów słowami – i to akurat nie jest zasługa tłumacza 😉 W Mieville’u zainteresowało mnie połączenie fantasy i steampunku. A Rejsu nie oddam 😉

    Juhasova,
    Witaj 🙂
    Tak 🙂 Na razie zdradzę tylko, że to horror – dawno nie czytałam nic z tego gatunku, więc tym bardziej ciekawie się zapowiada.

  10. Ech, to chyba jednak odpuścimy sobie ten film.
    9,9 już naszykowane 😉

  11. Żadnej z książek w Twoim stosiku nie czytałam, więc tym bardziej czekam na recenzje 😉
    Bardzo tu ciekawie u Ciebie, więc pewnie spędzę dziś tu trochę czasu i poczytam 😉

    Pozdrawiam 🙂

Skomentuj

