Stosik I – styczeń 2011

Moim postanowieniem noworocznym było nie kupić nowej książki, dopóki nie przeczytam wszystkiego, co w tej chwili „zalega” na moich półkach. Wyjątek: książki do recenzji i wygrane.

Pierwszy tydzień odwyku (tzn. dni 1-7 stycznia) nawet mi nieźle poszedł:

Od dołu:

„Ulica tysiąca kwiatów” – zachęcona recenzjami Moreni oraz Beatrix nie omieszkałam przytaknąć ochoczo, gdy moja nowa siostra mi zaproponowała tę książkę
„Straż! Straż!” – książka kupiona 😦 W Empiku 😦 Namówiłam Enedtil na Moore’a, więc czytam Pratchetta „za karę” – tym razem chyba widzę jakiś nowy kolor 😉
„Stokrotki w śniegu” – nagroda od Znaku za recenzję „Braku wiadomości od Gurba” – spóźniony prezent gwiazdkowy 😉

Tydzień 8-15 stycznia okazał się fiaskiem dla mojego odwyku 😉 ale o tym przy następnej okazji 🙂

12 responses to “Stosik I – styczeń 2011

  1. Juz chyba to „fiasko” na LC widziałem i fiaskiem bym tego nie nazwał:P
    Straz straż… hmmm…. czyli może jest dla nas szansa? Czekam przestępując z nagi na nogę na Twoja relację:D

  2. Ja też powstrzymuję się jak mogę przed kolejnymi zakupami – mam nadzieję, że jeszcze trochę wytrwam.
    Cieszę się, że zachęciłam troszkę do „Ulicy tysiąca kwiatów”. Jest piękna. Życzę miłej lektury i pozdrawiam serdecznie.

  3. Pablo,
    widziałeś tylko wierzchołek góry lodowej… 😉 Na razie zdradzę tylko, że klimatem wszystkie moje nowe książki są do siebie zbliżone 🙂

    Beatrix,
    Mi „niestety” nie wyszło 😉 A do lektury zachęciłaś 🙂 również pozdrawiam cieplutko 🙂

  4. Kto by pomyślał że czytelniczy nałóg jest taki „bezlitosny” 🙂
    Czekam na recenzję, szczególnie na Pratchetta 🙂

  5. Madzia, mam nadzieję, że ta „kara” nie okaże się taka zła 😉 … szczerze powiem, że pierwszy raz boje się, czekając na czyjąś recenzje 😉 I mam nadzieję, że nie będziesz żałować, iż dałaś się namówić 😉

  6. Ależ do Ciebie mrugam w tym moim poprzednim komentarzu 😀 To tak, żeby się trosze przypodobać 😉

  7. Maks,
    jest nawet gorszy 😉

    Enedtil,
    haha, aż żółto mam przed oczami od tego mrugania 😉
    w tle rozlega się złowieszcza muzyka, gdy moje palce uderzają w klawiaturę: jest źle. Napiszę więcej: jest bardzo źle ]:-> Szczegóły wkrótce, wracam do książki 😉

  8. Ty wiesz, ze aż mi serce stanęło. Proszę mnie tak nie straszyć. Teraz już całkowicie nie wiem, co mam sobie myśleć. O, proszę … już mi oko lata …

    😉

    Czekam niecierpliwie , obgryzając z nerwów paznokcie. I mówię to całkiem poważnie.

    • Jest bardzo źle, ponieważ jest naprawdę dobrze 😉 raczej nie będzie to moja ostatnia książka Pratchetta. Więc jest źle, bo moje postanowienie noworoczne pewnie całkiem niedługo weźmie w łeb całkowicie…. 😛 zostaw dziewczyno te paznokcie!

  9. Mam nadzieję, że się nie zawiedziesz na „Ulicy…”.:) Czekam na recenzję.:)

  10. Ufff …. kamień z serca 😀

    W takim razie czekam już całkiem spokojne na recenzję 😉

  11. Moreni,
    postaram się niedługo 🙂

    Enedtil,
    koło środy, może czwartku powinna się pojawić 🙂

Skomentuj

