Podsumowanie Grudzień

W grudniu w związku z remontem i Świętami nie miałam dużo czasu na czytanie, więc licznik się zatrzymał na 6 pozycjach:
Pan Lodowego Ogrodu” cz. 1 – Jarosław Grzędowicz,
„Blues Kojota”
– Christopher Moore,
„Ostatnia noc jej życia”
– Maureen Jennings – dziękuję Oficynce za egzemplarz do recenzji,
„Mistrz”
– Andy Andrews – dziękuję Wydawnictwu Otwarte za egzemplarz do recenzji,
„Pan Lodowego Ogrodu” cz. 2
– Jarosław Grzędowicz,
„Toliny”
– Conn Iggulden – książka znalazła się na mojej półce dzięki Lubimy Czytać i Świat Książki.

W tym miesiącu nie było lekko, bo trafiły mi się naprawdę świetne książki, jednak zdecydowanie palma pierwszeństwa przypada…: Panu Lodowego Ogrodu – Nie mogło być inaczej!

Chciałam przyznać jeszcze  wyróżnienie dla Książki Roku: „Miasto ryb” Natałki Babiny. Nie dość, że przeczytałam naprawdę świetną powieść, to jeszcze dzięki recenzji na blogu, miałam przyjemność spotkać się z jej autorką przy kawie i porozmawiać o książce i o życiu na Białorusi i w Polsce. Były to dla mnie zaszczyt, wyróżnienie i przygoda, nic więc dziwnego, że darzę „Miasto ryb” wyjątkowym sentymentem.

Życzę Wam wspaniałej zabawy, łatwego wstawania jutro, a w całym Nowym Roku dużo zdrowia i fascynujących lektur!  Uwaga: obrazek jest „kotem po uchu” kliknięcie na własną odpowiedzialność 😉

6 responses to “Podsumowanie Grudzień

  1. Życzę Tobie i Twojej rodzince szczęści, pomyślności i samych pozytywnych chwil w tym Nowym Roku 🙂 I samych bardzo dobrych książek ;D

  2. OO Nowy wygląd:) Świetne książki wyróżniasz:) Życzę Ci również najlepszego w Nowym Roku:)

  3. Przyłączam się do życzeń – wszystkiego najlepszego w Nowym Roku.

Skomentuj

