Świąteczny stosik

czyli co było pod choinką:

Od dołu:

Diuna, Mesjasz Diuny, Dzieci Diuny – przedstawiać nie trzeba, wydawnictwo Rebis zasługuje na laury za to wydanie: cudowne!
Monaldi&Sorti „Wątpliwości Salaiego” – czyli nie samą fantastyką człowiek żyje
Christopher Moore „Baranek” – czyli listy do Mikołaja pisać warto 😉
Mathias Malzieu „Mechanizm serca” – bo i dla duszy coś czasem trzeba przeczytać

Pozdrawiam poświątecznie 🙂

9 responses to “Świąteczny stosik

  1. „Baranek” jest absolutnie cudowny! 🙂

  2. O tak, wydanie „Diuny” to mistrzostwo. Ale Rebis ogólnie lubię za okładki (przynajmniej pierwszych tomów serii, później bywa różnie…). „Baranek” i u mnie czeka na czytanie, może się za niego wezmę?:) W zasadzie Twoje recenzje wszystkich tych książek chętnie przeczytam.;)

  3. Ach Diunę chętnie bym Ci podprowadziła 😉 Już od dłuższego czasu przymierzam się do jej zakupu ale cena i inne, równie ciekawe pozycje robią swoje 😉 Czekam na recenzję. Zapewne zmotywuje mnie do natychmiastowego zakupu 😉

  4. izusr,
    niedługo sprawdzę 🙂 długo bez Moore’a nie wytrzymam ;P

    Moreni,
    wiesz, że tak popatrzyłam na półkę i zgadzam się: okładki Rebis są świetnie pomyślane 🙂
    Teraz kończę Pana Lodowego Ogrodu, potem obiecany enedtil Pratchett, a potem stosik, więc pewnie jakoś tak w połowie stycznia pierwsza recenzja 🙂

    enedtil,
    cieszę się, że Mikołaj posłuchał sugestii i przynajmniej połowę kosztów zakupu Diuny mi zdjął 😉 uwielbiałam wersję filmową, a spodziewam się, że książka jest o niebo lepsza… 😉

  5. WOW taka piękna Diuna… i mój nieodkryty dotąd Moore… Wiedziałem, że miałem list pisać;/ a mama mówiła:P

  6. Witam.
    Cóż za wyśmienity stosik…ile ja bym dał za taki prezent pod choinkę. Wygląda na to że w przyszłym roku wypada być grzecznym 🙂

    Pozdrawiam

  7. pablo,
    widzisz, zawsze trzeba słuchać mamy, wie, co mówi 😉

    Maks,
    witam 🙂 jak widać warto się poświęcić 😉
    Pozdr

  8. Piękne wydanie Diuny! Zazdroszczę 🙂

Skomentuj

