Teraz czytam – Pan Lodowego Ogrodu

W grudniu postanowiłam wypróbować parę pomysłów. Pierwszym będzie info, jak to się stało, że sięgam po aktualnie czytaną książkę – kto mnie do niej namówił, czy w jaki inny sposób trafiła w moje łapki. Osobiście interesuje mnie to, co decyduje o tym, że się po daną pozycję sięgacie, ale nie w każdej recenzji można sobie na taką refleksję pozwolić…

Tak więc Pana Lodowego Ogrodu polecił mi Pan Bartek, sprzedawca kanapek w kompleksie biurowym, w którym pracuję. W wakacje miałam zniżkę w ramach solidarności fanów fantasy i WoW-a 🙂 Panie Bartku, dzięki za polecenie i proszę się koniecznie zabrać za Wegnera 😉

4 responses to “Teraz czytam – Pan Lodowego Ogrodu

  1. E no fajnie:D Czekam na recenzyjkę! Ja jestem po 2 pierwszych tomach i jest bardzo dobrze:)

  2. Już kończę, choć trochę wolno mi idzie, bo się podziębiłam i coś się skupić nie ciężko 😦 U mnie 1-3 stoją na półce a 4 na pewno dołączy, bo jestem pod wrażeniem 😀 Spróbuję „ugryźć” recenzję z innej strony niż Ty, ale o s-f zapomnieć się nie da 😉

  3. Ha, „Pan Lodowego Ogrodu” świetny jest.:) Gratuluję polecaczy ze świetnym gustem.:)

Skomentuj

