:)

Kochani,

jako, że upłynęły już trzy miesiące istnienia Books and the City, chciałabym Wam serdecznie podziękować za stale rosnące słupki statystyk 😀

Dziękuję stałym Czytelnikom – niezmiernie cieszę się z tego, że ciągle Was przybywa 🙂 Dziękuję innym Blogerom za dodanie mnie do blogroli – przepraszam tych, których sama jeszcze nie dodałam i obiecuję poprawę 🙂 Dziękuję tym, którzy zostawiają u mnie komentarze – poniekąd współtworzycie tego bloga 🙂 Dziękuję też za miłe słowa, które usłyszałam od Was „w realu” – wybaczcie zmianę koloru twarzy 😉

Dzięki Wam wiem, że prowadzenie Books and the City ma jakiś sens 🙂

Zapraszam do komentowania – Wasze opinie są dla mnie bardzo ważne 🙂

Mam nadzieję, że zostaniecie ze mną 🙂

Pozdrawiam serdecznie i do przeczytania 😀

Magda

4 responses to “:)

  1. Gratulacje!:) No to co dzisiaj świętujemy?:) Pozdrawiam i dalszych sukcesów!

  2. Na małą rocznicę mały prezent, scenka rodzajowa.
    (Rozbrzmiewają fanfary).
    MAGDA
    Dziękuję stałym czytelnikom, linkującym blogerom i przypadkowym włóczęgom internetowym za odwiedziny.
    STALI CZYTELNICY, LINKUJĄCY BLOGERZY I PRZYPADKOWI WŁÓCZĘDZY INTERNETOWI
    To my dziękujemy, to my!
    MAGDA
    Nie, to ja dziękuję.
    STALI CZYTELNICY I RESZTA FERAJNY
    Nie, to my dziękujemy.
    (Wymiana uprzejmości trwa do późnej nocy. Żadna ze stron nie godzi się na kompromisy. Zakończenie musi pozostać otwarte).

    A poważniej – wszystkiego dobrego!
    PS I dziękuję za paradoksalny cytat Mrożka.

    • Haha! Świetny prezent! You’ve made my day! Dziękuję 😀

      W tych całych temporalnych paradoksach zastanawiam się, czym jest wczoraj 😉

      Pozdrawiam 😀

Skomentuj

