Chwalenie się wchodzi mi w krew ;)

Świat Książki wyróżnił moją recenzję Polowania na Perpetuę w swoim konkursie na recenzję tygodnia. Czuję się bardzo podbudowana faktem, że ktoś dostrzega moją pisaninę. No i oczywiście nagroda jest fajną sprawą 🙂

2 responses to “Chwalenie się wchodzi mi w krew ;)

  1. Widzę, że dobra passa trwa, i dobrze, że się chwalisz, bo zdecydowanie jest czym 🙂

    • Dzięki za miłe słowa 🙂 Tą dobrą passą jestem tak samo zaskoczona jak się z niej cieszę, 🙂
      Siostra kazała mi zagrać w totka, ale kurczę, nic nie trafiłam ;P

Skomentuj

