Buckle up!

Nadszedł czas na podróż do nieco zużytego układu współrzędnych 😀

Wstyd się przyznać, nie znam Świata Dysku! Wydawało mi się zawsze, że z Pratchettem jest jak ze zdobywcami Oskarów – popkultura, która nie ma nic do zaoferowania.

Pierwsze dwie strony mnie troszkę rozczarowały, ale od trzeciej zostałam wessana przez płaszczyznę astralną, która nigdy nie była szczególnie płaska… już się nie mogę doczekać, jak to się wszystko skończy!

2 responses to “Buckle up!

  1. ja niestety też nie znam żadnej z książek ze świata Dysku… Powinnam chyba to nadrobić xD

  2. Nie ma żadnego wstydu w przyznawaniu się 😉 Też nie znam, miałam kilka okazji poznać i pewnie to zrobię, ale niech ktoś dołoży kolejne 24 godziny do mojej doby…
    Z kolei miałam okazję zobaczyć film telewizyjny „Kolory magii” na podstawie tejże książki i „Blasku fantastycznego (zdaje się) – świetna rozrywka 🙂

Skomentuj

