8 października 2010 – allegro to szatan…

Drogi Pamiętniku,

dochodzę do przykrego wniosku, że allegro to szatan, a ja mam problem.

Przeglądałam sobie moją biblioteczkę na lubimyczytac.pl, i kontrolnie wrzuciłam sobie do wyszukiwarki allegro jeden tytuł, który mnie zaciekawił. Znalazłam tę pozycję za jakieś śmieszne pieniądze… zanim się spostrzegłam mój palec nacisnął kup teraz -> zapłać -> ok… kolejna przesyłka w drodze. A biblioteczka nawet jeszcze nie przyjechała 😦

Mogę sobie obiecywać, że następnym razem zadam sobie trudne pytanie: „Czy jest mi to potrzebne„, jednak to chyba nie działa 😦

Twoja oddana,

zakupoholiczka

Skomentuj

