Odd i Lodowi Olbrzymi – Neil Gaiman

Przede wszystkim pięknie wydana, biorąc ją do ręki miałam wrażenie, że trzymam coś wyjątkowego. Faktycznie, „Odd i Lodowi Olbrzymi” to wyjątkowe, pełne magii opowiadanie o chłopcu, który umiał pokonać własne słabości zachowując przy tym dziwny, nieco irytujący uśmiech.

Brawa dla tłumacza i korektora, nie zauważyłam żadnego błędu, co ostatnio jest rzadkością.

Największe jednak brawa należą się autorowi – „Odd” od pierwszych słów hipnotyzuje, jest jak powiew świeżego powietrza, pełen humoru a jednocześnie magii dzieciństwa, ciekawości świata i mądrości.

Jestem pod ogromnym wrażeniem warsztatu Pana Gaimana, właśnie biorę się za kolejną książkę jego pióra.

2 responses to “Odd i Lodowi Olbrzymi – Neil Gaiman

  1. Witaj!

    Fajny blog się zapowiada! U mnie ta książeczka Gaimana czeka na półce na swoją kolej.
    Podoba mi się skórka którą wybrałaś:)
    Pozdrawiam!
    pablo

Skomentuj

